Los Angeles - Happy birthday!

27 juli 2012 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Er is er één jarig hoera hoera, dat ken je wel zien dat ben ikke! :-). Heel raar om dit te typen midden op de dag, maar vanwege de 9 uur tijdsverschil ben ik hier in Las Vegas dus pas jarig als het in Nederland al 9 uur in de ochtend is. Of zoals nu hier 15:00 uur in de middag is op 26 juli.

Damn.. 32 jaar alweer. Zo oud hoor ik jullie denken? Ja ZO OUD ja :-). Maar zo voel ik me nog lang niet hoor! Zoals eigenlijk elk jaar vier ik mijn verjaardag bijna altijd in het buitenland (tja, dat heb je als je midden in de zomer geboren bent). Maar ik moet zeggen dat dit jaar toch wel een beetje een “extra” leuke verjaardag is. Ik zit namelijk nog steeds in Las Vegas. Heb gisteren me vermaakt in veel achtbanen in Six Flags Magic Mountain, en de dagen ervoor in Disney California. Damn.. ben ook gewoon in Hollywood geweest en loop nu nog dagelijks op de Strip. Dus jarig zijn in Vegas heeft wel iets extra’s. We hebben nog leuke dingen in het vooruitzicht de komende dagen, voordat we volgende week dinsdag weer richting Nederland vertrekken om woensdagmiddag aan te komen. (leuk die tijdzones). Maar zover is het nog lang niet! Eerst nog veel genieten van al het mooi’s hier.

Op een afstand van 8472 kilometer van thuis wil ik dan ook degene alvast bedankten voor de felicitaties. En tot snel weer!