Orlando - Zwembad, DisneyQuest en Bioscoop

24 augustus 2014 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Knipper knipper… Knipper knipper… Staat dat er nou echt op de klok? Ja, het is 11.30 uur en we doen net onze ogen open. Eens een dagje heerlijk uitgeslapen vandaag :D.

We frissen ons op en omdat ik nog  nooit bij een Waffle House ben geweest, gaan we daar eens ontbijten/lunchen ;). Dennis neemt een wafel met bacon en ik een wafel gevuld met aardbeien. Nou, dat ging er wel in! Naast de Waffle House zit een enorme fruit winkel, dus daar even mijn hart opgehaald en lekker wat perziken en nectarines gehaald voor in de kamer en het ontbijt in het hotel.

Hierna gingen we terug en met dat we bij het hotel waren kregen we een berichtje van Simon dat hij er al was. Dus even de spullen in de kamer leggen en naar hem toe. Wat super leuk om elkaar weer te zien! Gelukkig was zijn vlucht goed geweest en was hij klaar voor de hitte hier. Dat was maar goed ook, want wij wilden nu even lekker gaan bakken bij het zwembad ;).

Na een goed uur, voelden we ons een tomaatje en voelden we wat druppels (waar het uiteindelijk ook bij bleef) dus gingen we ons opfrissen om daarna richting Downtown te gaan.

Hier gingen Dennis en ik nog even wat spellen spelen in DisneyQuest, omdat Simon nog moest uitpakken etc. Hij zou een taxi nemen maar Downtown en dan zouden we hem daar weer ontmoeten. Dus na de nodige potjes airhockey  []  gingen we naar buiten en besloten we met zijn drieën een filmpje te gaan pakken.

Het werd de film ‘Guardians of the Galaxy’ en omdat dit binnen een half uur zou starten besloten Dennis en ik dan maar wat kleins te eten bij de film als diner. Nou… Dat werd dus iets groters dan verwacht… Je kunt daar dus (als snack gezien voor de Amerikanen) complete maaltijden kiezen voor bij de film! Popcorn was er alleen in bizar grote maten, je had er Chinees eten als noedels en nasi, zakken chips waar wij een week mee zouden doen, niet normaal veel candybars (die ook minimaal dubbele grootte zijn dan wij gewend zijn), meer dan 100 soorten drinken in bekers waar 4 personen uit konden drinken, enz…:o Wij besloten voor wat chickenstrips en waffle chips te gaan. En dat was echt meer dan een complete maaltijd! Die strips waren zo groot als 4 kipnuggets die wij kennen en die chips zo groot als onze hand!

Maar lekker was het zeker en de zaal waarin we zaten was ook echt groot. Alle stoelen waren erg breed, van leer en de rugleuning kon zelfs iets naar achteren. Het was gewoon een luxe om film te kijken zo!  []  En het was ook echt een goede film, waardoor die 2 uren voorbij vlogen.  []

Na nog een korte wandeling door Downtown (de meeste winkels gingen bijna dicht) gingen we terug naar de auto en besloten we dinsdag nog even terug te gaan als we meer tijd hadden.

Voor nu was het bij terugkomst ons bedje in, omdat we morgen een beetje bijtijds op wilden staan om naar het waterpark Typhoon Lagoon te gaan. Daar ben ik ook erg benieuwd naar!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl